Thursday, November 12, 2009

gemok atau kurus??





heheh.. dah 3 bulan lebih rasanya aku amalkan makan produk herbalife. dan alhamdulillah.. rasa perubahan..gambar kat sebelah rasanya masa umor anak aku naufal 6 bulan. bulan mei 2009. huhu.. bila tengok gambar ni.. mak ai.. gemok nya aku.. kan kan??

hehehe.. skrg ni.. tengok pada gambar aku yg sebelah lagi tu.. yg baju putih.. hahaha.. seluar tu seluar lama. seluar yg aku beli pada tahun 2005.. dapat pakai balik. dan longgar lak tu.. heheh.. jimat le duit aku skrg ni tak yah nak beli baju ngn sluar baru.. :D

aku juga masih menyusukan naufal dengan susu ibu dan alhamdulillah dengan herbalife aku masih boleh berdiet tanpa risau kalau2 susu merosot. so ibu2 yg ada anak tu jgn risau badan gemok. masih boleh diet dan masih boleh nyusukan baby. susu ibu susu yang terbaik.

nampak tak ek perbezaan sebelum dn selepas?? sekarang ni pun masih lagi dlm proses. esok lusa insyaAllah boleh la pkai baju kebaya kegemaran ku dlu.. hahah...

rasa-rasa nak kuruskan badan?? meh le sembang2...

3 comments:

Haza said...

phheeewiittttt!!!!! bleh berkenalan?ekekek.. cayyalah.. nampak beza sebelum n selepas.. keep it up!

cik orenlili said...

kak ja! cayalah.. mcm xpecaya je kak ja sebelum & selepas.

keep it up! kite kurus cepat!

Unknown said...

wahhh..
nampak3...
ni yg nk kene amk herbalife nih..
hihihi~