Tuesday, December 22, 2009

hamil kali kedua.. hihihi...

huhu.. lama nya tak de menaip kat blog ni.. mcm malas pun ada.. tak sempat pun ada.. then tak de cerita nak cerita pun ada.. hahaha...

tapi hari ni rasa mcm nak menaip skit.

actually hari ni genap 2 bulan... hihihi.. nak tau 2 bulan apa ek?? 2 bulan dah aku pregnant.. alhamdulillah.. ramai yang cakap setiap kehamilan pengalaman nya berbeza-beza dan aku akui memang kali ni lain skit dari yang lepas. loya pun teruk skit. then makan pun memilih. yang best setiap ibu yang mengandung akan mengalami morning sickness tapi aku mengalami night sickness.. hahahaha.. sebab aku mengalami loya2 dan pening2 kadang2 muntah pada waktu malam. then malam memang aku tak lalu nak makan apa2 langsung kecuali buah2 sahaja.. nasi memang reject. memang tak de rasa nak telan. siang saja aku leh makan macam2. tapi rasa pahit tekak tu tak leh nak elak lah. so kene la aku cari kulit lemon kering untuk nak kurang kan rasa pahit tekak tu.

so far alhamdulillah. tak de masalah kesihatan lain. esok aku baru nak pergi klinik nak buat official check up.. insyaAllah harap kali ni pun sama mcm mengandungkan naufal.. tak de masalah. moga2 aku dan baby sentiasa sihat walafiat... doa-doakan la yer...

p/s: tapi apa2 pun naufal dah minum susu formula sbb susu ibunya sudah mula kering.. huhuhu....

3 comments:

Unknown said...

tahniah! ee..x sabarnye nk tggu adik naufal..hehe..

saat omar said...

:) Tahniah...naufal mmg nakkan adik.

Start pikir nama...

Unknown said...

kak ja..sy da tuka link >> http://storysayelah.blogspot.com/