Tuesday, September 4, 2012

Secret Garden: OST That Man/Woman

assalam..

selamat hari raya..

cerita korea sekarang ni best2 kan?? dulu ingat masa sekolah2 dulu suka cerita kantonis. Breaking point yang paling aku ingat.. then lagi Leon Lai dalam drama The Legendary Ranger. tu dulu la.. tapi skarng ni K-wave dah melanda. memang banyak cerita-cerita atau drama korea kat TV. yang aku paling suka citer ni Secret Garden. Suka OST dia That Man (Hyun Bin) dan That Woman (Baek Ji young). Satu lagu tu dari Hyun Bin point of view.
ni video klip OST dari drama tu. dan bagi aku yg pompuan ni.. aku suka lirik That Wowan. sgt tersentuh. dan suara Hyun Bin memang best.

then lagi satu cerita yg aku suka.. citer Playfull Kiss. so sweet.. dua-dua drama ni sweet la..:)



lagu ni siap buat ringtone HP lagi.. :)

No comments: