Tuesday, October 27, 2009

mekap!! mekap!!

"dah cantik dah!! amboi makin hari makin cun lak yer.. apa rahsia?? " tegur kakak dekat opis ni..
heheheh... ni jawapan aku" jawapan nya.. hahaha.. tengok la saya makan apa??" hihihi.. then dia pun paham le apa yg aku makan lately.. since 2 bulan ni.. so sesiapa yang nak tau aku makan apa, meh le email2...

hihihi... lately sejak badan makin slim ni kan.. kat opis asik touchup muka je.. sbb nak siap2 kat rumah macam tak sempat je.. so sampai je opis.. terus bukak laci.. bukak beg mekap kecik tu.. tonyoh skit eyeshadow, mascara skit.. eyeliner skit.. blusher ngn lip gloss.. dah siap.. heheheh...

lagipun since ada request dari partner yang buat wedding nak aku aktif balik mekap2. so kene la lembutkan balik jari2 ni untuk mekap kan org.. jumaat ni dapat sorang model untuk praktis mekap. so jumaat ni masa break akan berjalan lah projek aku.. hahah. mekap kan adik kat opis ni.. dah lama gila tak mekapkan org.. so tangan pun agak menggigil. aku nyer sifu pn dah byk kali tanya bila nak mekap org lagi.. so this time aku kene la snap kan gambar model2 yang aku mekap then send kat dia untuk dikomen. kira mcm PJJ la yer..

harap2 lepas2 ni ada la byk projek untuk aku.. hopefully.. insyaAllah.

p/s: ada gak request untuk bukak kelas mekap... hermmm.. berani ke aku ngajar ek?? insyaAllah...

1 comment:

Unknown said...

ehehe..
tak saba nak tgk k.ja mekap =D~